Mycket tankar och funderingar.

Så va de nu helg igen. vart tar dagarna vägen?

Idag e en konstig dag. Känner mig stressad, nervös, pirrig i hela kroppen precis som jag väntar på att nånting kommer hända, fast vad?

Imorgon kl:14 blir jag upphämtad av en italiensk ragazzo som heter Christian och sen ska vi hämta upp en annan ragazzo som heter Alberto och anledningen e för att vi ska åka till Paradyse Eco Musik Festival som e den här helgen ute vid ett camping-område mellan Firenze och Bologna. Han Alberto ska spela där så om jag har lite tur så kommer jag in gratis! Festival pågår hela helgen, men dom skulle åka imorgon och e rätt skönt för då slipper ja tänka på ombyten o massa packning och ja skulle inte ha råd att va där hela helgen.

Även fast ja har sett fram mot helgen hela veckan och jag vill åka för de e bra musik och de ger mig möjlighet att träffa massa mya människor och lära känna nya människor, men nu eftersom de e en konstig dag så e jag nervös för o åka. Jag hoppas de kommer gå bra iaf. Kommer ta med mig kameran o ta massa bilder iaf =)

Sen nästa vecka på onsdag så kommer äntligen min Yennie hit! Jag längtar mer och mer för varje dag som går ^^

Hm de här blev kanske inte de roligaste inlägget. Men man har sina ups and downs, oftast de som krävs e att prata med sina vänner o familj på msn och sen en natts sömn o så e man oftast back on track =)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Till H: Babe, tror ja har läst vartenda blogginlägg du skrivit nu och jag förstod aldrig hur dåligt du mådde, eller jag kanske inte ville förstå. Enda sen vi lärde känna varann den där kvällen hos Fredrik så har du alltid varit en sådan otroligt stark person i mina ögon och du har fått mig att må så bra. Som jag sagt tidigare, jag tänker på dig varje dag och jag vet att du klarar de här. Vi kommer åka ner hit till Milano och Italien tillsammans vid ett annat tillfälle.
Love you <3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Saknar er där hemma.

Pussokram// flingis

Kommentarer
Postat av: Mami !

Jag saknar dig också hjärtat...kramar om dig hårt och länge

2008-09-19 @ 22:23:02
Postat av: Yen

Yen gooooes Milano sooooon! :):):) <3

2008-09-20 @ 17:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0