My Weekly Update.

Hejhej på er!
Imorgon tors så kommer vi att ha vårat först prov som kommer visa om man har lärt sig tillräckligt mycke o kan fortsätta till steg 4 eller om man (som mig) kanske borde ta en djupare titt i boken o kanske inte gäspa så mycket under lektionerna ^^ Visst har jag pluggat, men jag känner mig som en vilset råddjur i den här grammtik-skogen!
Gick idag och pratade med Simone som har hand om studenternas placering och vi pratade en del, hennes råd va att helt enkelt läsa mer, och så fick ja även kursboken från steg 2 som ja kan öva i o jag kommer äver få lite photocopies från övningar och grammatik från steg 1 och 2 så jag kan repetera hemma, för hon tyckte inte jag skulle gå ner till lägre nivåer bara för att ja inte kommer ihåg allt. Aja vi får se efter provet imorn helt enkelt.

Annars i helgen så stannade ja inne nästan hela tiden för att de regnade konstant, från fredan till söndag, så vad gör man då liksom? Det mest roligaste som hände i helgen va iaf att Yennie bokade sin biljett ner hit!! Så jag längtar tills ja får träffa henne ^^ 24-30sep kommer hon va här o de kommer bli så kul =)

Sen har fått reda på att i helgen så e de en 3dagars festival här i norra italien nu i helgen med en grym line-up som ja så gärna vill åka på! Generösa som Italienare e så har ja fått massa meddelanden om info vart de e nånstans, hur man tar sig dit och blivit erbjuden skjuts ^^ En som ska spela där erbjöd t.o.m gratis skjuts t/r hehe, och hur väldigt gärna jag vill åka så måste jag tänka ekonomiskt, man måste ju kunna klara sig här i Milano också, sen vill man ju kunna ha lite pengar o röra sig med när Yen kommer hit också. Tyvärr Paradyse Eco Musik Festival, nästa ggn möjligtvis!

Kan ju nöja er Sveabor med att de inte längre e lika übervarmt här längre, nu e de mer humant och man behöve rinte uppleva de som att kläderna sitter som fastklistrad på en, skönt! ^^ Fast med menar ja inte att de e kallt, man kan fortfarande gå i kortärmat och flipflops =)

Idag förutom plugg, så hade ja tänkt tvätta, men de får bli imorn, håller på o målar om naglarna nu ^^ jag vet, äkta tjejgrej att göra, men mina naglar har vuxit så himla mycke! jag e väldigt nöjd ^^ Tänkte även börja gymma förutom mina dagliga promenader, för tydligen har vi ett gym våningen under! Vi bor på nedersta våningen med egen trådgård och uteplats, men endå har vi en nedervåning med rum och gym, rätt lyxigt ;)

Nej, nu tillbaka till pluggandet, o även planering för framtiden, man har ju en del att fundera på =)

Pussokram!
// flingis


Kommentarer
Postat av: Helena

Oh jag blir så avundsjuk, får typ panik.

jävla skitsjukdom, den kan dra åt helvete.

jag kommer typ fly ner till dig snart ändå. jag pallar inte. behöver en paus.

lycka till på tentan, du fixar det.

love u!

pusss<3

2008-09-17 @ 21:01:01
URL: http://conversion.blogg.se/
Postat av: flinga

Det betyder jättemycket att du skriver kommentarer ^^

Love you <3

2008-09-17 @ 22:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0