Update; Veckan som gått!

Hej alla små ärtor! =)

va visst en vecka sen jag sist skrev, mycket har hänt under den veckan som gått kan jag ju bara säga =)

i onsdags kom äntligen min Yennie ner! jag skulle åkt och mött henne på flygplatsen men de va sånt totalt kaos i trafiken just i onsdags, va så himla mycket folk ute och så mycket bilar så det tog mig 1½h att komma in bara till centralen och jag tänkte att istället för att ja e på flygplatsen till 18 så kommer ja väl in till runt 18.30 och hon ska ju endå hämta sitt bagage så de löser sig. men efter jag stått i en kö till biljettautomaten i jag vet inte hur länge så bör jag till en kö med personlig service för att köpa biljett till bussen, men efter jag köat i förevigt och kl hade hunnit bli över 18 så skrev jag ett sms till henne och förklarade hur man tog sig från flygplatsen till milano och sen va de bara o sätta sig utanför centralstationen o vänta. sen äntligen när kl va runt 20 så ser ja henne komma ut från bussen och shit va glad jag va! kändes lite overkligt att ha henne här i italien, men de va hon =)

under dagarna hon varit här så har vi turistat oss, gått med karta och spanat in duomon (skäms men ja hade inte sett den innan hon kom hit haha) vi hamnade mitt i mtv italia inspelning och sen efter en vandring mot en shoppinggata så hamna vi på en liten gata fylld med lyxbutiker och utanför dolce & gabbana butiken så var de fullt med paparazzifotografer och massa människor som stod utanför butiken och spanade in genom skyltfönstrena. självklart kunde inte vi va sämre så vi ställde oss där och väntade, och väntade, och väntade, tillslut så gick jag fram till en paparazzi som såg snäll ut och frågade vem de va alla väntade på, han frågade vart jag kom ifrån och jag svarade, Sverige, och då sa han att de va en modell och jag frågade, en känd modell? och han svarade att de va Eva Herzegovina! jag frågade även hur länge hon varit där inne  och han svarade att hon varit inne i butiken i över 1h. väldigt lång tid vi vet, men vi tänkte att de skulle va kul o faktiskt se henne så vi ställde oss på första parkett vid skyltfönstret och väntade lite till. det dök upp flera stycken som frågade mig på italienska vem de va som va där inne så man kände sig lite speciell haha och började även fundera över om ja faktiskt inte såg så utlänsk ut, woho! =)

tror vi traskade omkring i 6h den dagen, va helt slut i ben o fötter så vi handlade på oss godis och chips och coca-cola och sen kollade vi på sex and the city några timmar innan ja gick o sov. lite samma sak hände dan efter, hamnade i nån tv-inspelning mitt på piazzan vid duomon, va nån kille med brun skinnväst, bruna skinnbyxor som va långt ner på höfterna så man såg dom knallröda stringen han hade på sig under haha :D han skulle tydligen prata in i kameran i en mick och vi hörde han säga nåt om "the afterparty" "v.i.p guest" "fashionweek" och sen vände han sig om och gick väldigt överdrivet och vickade på sina stringklädda rumpa =) va väldigt underhållande iaf =)

men under dom här dagarna så har vi ätit madda god mat, italiensk glass, ätit massor av godis, gelebjörnarna från Lidl e grymt goda och faktiskt Fat Free! ; ) och vi har kollat på en hel del avsnitt av sex and the city =) fast igår gick vi faktiskt ut och drack massa öl och long island ice tea och tog med henne till min skola o visade henne den och sen till bästa pizzastället i stan =)

idag e sista dagen Yennie e här, vi ska försöka komma iväg till en buddha-utställning som e här i milano idag och imorgon, så hoppas de e bra =) sen åker jag med henne till bussen vid centralstationen imorgonbitti och sen åker jag till skolan. kommer kännas tomt utan henne här, saknar alla mina vänner väldigt mycket så har gillat att ha henne här dom här dagarna =)

<3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sen till den största nyheten och updaten i det här blogginlägget, och de e att jag har fått jobb i italienska alperna i vinter!!!

kommer få jobba som bartender på The Dragon Hotel / Thistlers Pub i Cervinia som ligger på gränsen till Schweiz =)
jag kommer att åka hem den 25okt som bestämt, men stannar bara 1månad drygt för sen åker jag ner igen till runt 10dec och ska stanna till slutet av april!

jag har aldrig gjort något sånt här förut och jag känner mig så exalterad och det känns så otroligt spännande och roligt!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

hoppas ni har de bra där hemma!

pussokram/ flingis


Kommentarer
Postat av: helena

VAAA? skämtar du, oh my god.. shit älsklingen va crazy.. jag vill oxå haha :)

gud vad cooolt, jag är SÅ avundsjuk på dig mitt hjärta.



nu ska jag messa dig :)

pusss puss hela yen

2008-09-30 @ 08:50:52
URL: http://conversion.blogg.se/
Postat av: Mami!!

Ja, vad säger man ?!...GRATTIS!!!!Du ligger på topp, baby...L...Är bara att köra...ingen tvekan...go for it..HAHAHA:::puss hjärtat...

2008-09-30 @ 21:44:30
Postat av: Yen

Du är bääääääääääääst!!!

2008-10-02 @ 18:16:32
URL: http://vanillayen.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja den är dum i huvudet och du är så söt som alltid är jävla fantastisk. Jag saknar dig och tänker på dig varje dag.

<3 love u

2008-10-04 @ 10:55:03
URL: http://conversion.blogg.se/
Postat av: Nikki

Wow, shit vad härligt!!

GRATTIS!!!



Vad är det du ska göra? Italien... låter såååå nice! :D

// Nikki

2008-10-07 @ 22:12:48
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0