Skön kväll

Vill bara skriva att jag har haft en så bra kväll ikväll och känner mig så harmonisk ^^
Jag har städat mitt rum, målat mina naglar, pluggat och har även nu på väggen ovanför mitt skrivbord ett ex antal små gula post-it lappar där jag på varje post-it skrivit ett verb + översättning så att jag varje ggn jag pluggar eller sitter vid datorn där kan titta upp och hela tiden memorisera verben. Har även satt upp post-its på dörren, spegeln, garderoben och ja ni fattar, på lite olika saker i rummet för även där hela tiden se vad varje sak heter för att de lättare ska gå i huvudet.

Medan jag har pluggat så har jag druckit min älskade Sojalatte och lyssnat på Gabriella Cilmis album "Lessons to be learned" rekommendar hennes skiva starkt! Hon kommer från Storbritanien och hennes röst låter som en blandning av Amy Whinehouse, Duffy och dom gamla soulartisterna och sounded e riktigt bra britisk soul/pop. Samtidigt ikväll så har jag även pratat några som betyder mycket för mig på msn, tack för att just Ni finns i mitt liv <3

Det jag ville säga med detta inlägg va nog bara att ibland e livet bara så jävla underbart! =D

Puss o Godnatt

//flingis

Kommentarer
Postat av: Mami !

Rätt inställning hjärtat...L...Livet är skönt...Puss o kram.

2008-09-18 @ 19:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0