Hösttrötthet.

Senaste dagarna, eller senaste veckan har jag varit så otroligt trött. Inte vanlig trötthet, utan den välkända hösttröttheten..
Jag blir såhär varje höst, slår aldrig fel, hur mycket jag än tror att de inte kommer hända, men de gör de.

Självklart har de varit riktigt skönt att bara få sova, hur mycket som helst utan att nån säger nånting, men nackdelen e ju såklart att de går ut över skolan, va inte i skolan förra tors och fre, sen den här veckan va ja in efter rasten i måndags, men annars har jag bara varit inne och sovit säkert 12h varje natt och knappt orkat gå upp ur sängen. Man hamnar som i en dimma under den här perioden, huvudet känns tjockt, man känner sig rätt så groggy, ingen matlust, ingen lust att göra nånting. Men de man inte får glömma unden den tiden som man blir såhär, de e att de går över =)

Jag började känna igår att ja kände mig lite rastlös, och sen på kvällen tog rastlösheten övertag och jag gick ut och gick i över 1h och de va så skönt! Sen idag så tog jag mig in till stan, åt lite mat, och gick sen in på The Body Shop och köpte lite saker, härligt härligt =)

Och en annan grej, ganska så otroligt hur varmt de e fortfarande här, e ju endå norra italien och man kan fortfarande gå ut utan jacka eller alltför tjocka kläder, ja när de e soligt ute, inte annars för då e de rätt kyligt ><

Imorn ska jag iväg till skolan, bara 2 skoldgr kvar på den här veckan o de ska man väl klara av nu, känner mig ju lite piggare liksom =)

Aja, tråkigt inlägg kanske heh.. men de e allt ja bjuder på den här ggn ^^

Hade bäst alla!

/flingis

Kommentarer
Postat av: Mami !

Det är rätt inställning mitt hjärta...Det går över...puss, älskar dig...

2008-10-09 @ 13:17:44
Postat av: Helena

Gumman, du blir alltid trött.. men du brukar rycka upp dig framåt december om jag inte tar helt fel för det är en mysig månad med MYCKET fest ;)

miss u!

puss gullunge

2008-10-09 @ 21:19:48
URL: http://conversion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0