- Rubrik -

Ja, jag visste inte vad jag skulle sätta som rubrik, så rubrik fick bli bra ^^

Skrev ju sist om hösttröttheten, den verkar ha släppt litegrann för idag masade ja mig in till skolan och har nu bytt grupp.
Så istället för att ha lektioner på förmiddan 9-12.15 så kommer jag istället gå på eftermiddan 14-17.15! Förstår ni hur underbart härligt skönt de kommer kännas! För mig, som nog e en av världens mest morgontrötta människa så känns de här som som ett halleluja-moment, och ja som inte ens e religiös ^^
Förstår bara inte varför ja inte bytt tidigare, passar bra nu när de e 2 veckor kvar haha, aja bättre sent än aldrig ^^

Börjar även känna igen mig själv, börjar känna hur festnerverna vaknar till liv efter ha legat i ide ett tag, har ju inte festat ordentligt sen jag åkte. Jag räknar inte med min helg på Paradyse eller 3 drink/öl-utekvällar. Jag pratar om en riktig festkväll där de inkluderas: vänner, förfest, fest, efterfest till bra psy och massa dricka! Där har ni en riktigt bra fest, och de e en sån kväll/natt mina festnerver börjar skrika efter. Men dom får hålla sig tills jag kommer hem, de har ja bestämt.

Ikväll blir ja nog inte upp speciellt länge till, har en huvuvärk som började komma smygande här för nån timme sen, hade de igårkväll med så jag släckte lampan vid 22 och sov sen till 12 idag och endå ska den envisas med att komma tillbaka ikväll med..hm ah får försöka sova här snart o hoppas på att de har gått över tills imorn =)

kramkram/ flingis

Kommentarer
Postat av: Helena

Vi måste fira ordentligt när du kommer hem.. finns så mycket att igen lixom ;)

puss gullunge

2008-10-11 @ 12:47:28
URL: http://conversion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0