Sista texten jag skrev innan hemfärd.

Jag påbörjade detta inlägg 3dgr innan jag skulle åka tillbaka hem till Stockholm..till Sverige..men jag skrev aldrig klart, o jag publicerade de aldrig. Ni får en version uncut o oredigerad.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Har just smällt i mig 2 små baguetter med Nutella..omg de e så otroligt gott! =)

Kollade precis i kalendern, om 3dgr så e jag hemma igen. 3dgr. Va har tiden och dagarna tagit vägen?
Funderar på om jag ska börja plocka ihop litegrann, brukar alltid va ute i sista minuten.. Mamma undrade i måndags om jag kanske skulle börja lite, men jag sa att de e lugnt! Har gott om tid o så helt plötsligt e de onsdag kväll.
Aja ska nog titta på hemuppgiften först, sen börja lite med packning, eller mer gå igenom alla grejjer o slänga lite saker. Sen kan jag packa det mesta imorgon för vill ha all packning klar till på fredag, orkar inte packa o stressa med de kvällen innan ja ska åka för efter skolan på fredag ska vi ut o äta (pizza!!!!) Finns en pizzeria nära skolan, och de pizzan där e to die for! <3

Alltså jag kan inte riktigt få in i mitt huvud att jag har 2dgr kvar här, för mitt flyg går vid 11 på lördag förmiddag. Konstig känsla verkligen.. Sen e ja lite orolig för att ha mer övervikt hem än hit, slapp betala även fast ja hade 3kg övervikt hit.. så hoppas dom e lika snälla den här ggn.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Packningen gick bra, slapp betala övervikt för mitt bagage. hade de bra i skolan sista dagarna, umgicks med Sofia de 2 sista kvällarna = Pizza och sen en del vindrickade medan vi satt på min uteplats i 17C mitt i natten i slutet av Oktober ^^ Lovely!

Nu e jag då hemma sen 9dgr tillbaka, blev fest redan samma dag som jag landade och även hela denna helg som varit, tack till er speciella personer som finns i mitt liv, vad skulle göra utan den glädjen jag upplever tillsammans med er <3

Avslutar me att ge er texten till en av de finaste sångerna.. o även några bilder som kort får sammanfatta sommaren o hösten 2008 hittills ^^


Gabriellas Sång

Det är nu som livet är mitt
Jag har fått en stund här på jorden
Och min längtan har fört mig hit
Det jag saknat och det jag fått

Det är ändå vägen jag valt
Min förtröstan långt bort om orden
Som har visat en liten bit
Av den himmel jag aldrig nått

Jag vill känna att jag lever
All den tid jag har ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever
Veta att jag räcker till

Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova
Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar

Jag vill leva lycklig
För att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag

Jag är här
Och mitt liv är bara mitt
Och den himmel jag trodde fanns
Ska jag hitta där nånstans

Jag vill känna att jag levt mitt liv 



         
 
                   

         

              


Kommentarer
Postat av: Mami!

Det är såå skönt att ha dig hemma igen. jag älskar dig otroligt mycket min unge.

Texten var mycket träffande, det är ju så det är.



Välkommen hem igen, om bara för en kort tid..L

Puss Mami!

2008-11-05 @ 13:54:39
Postat av: Yen

Åh, älskling... jag börjar nästan grina... iih.

Love! <3 <3 <3

2008-11-07 @ 19:20:10
URL: http://vanillayen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0