Inlägg numero uno

Ja om man då inte räknar med det automatiska meddelandet som dök upp här nedanför ><
Efter mycket velande och en natt utan att lyckas sova så bestämde jag mig för lite plötsligt för att skaffa en riktig blogg som jag kommer kunna skriva i och uppdatera er vad som händer efter jag lyft från svensk mark =)
Eftersom jag kommer mellanlanda i Zürich och va fast på en Schweizisk flygplats under ca 4h så kan det va rätt kul att ha nåt att pyssla med medans man e där, som att kanske köra ett bloggmaraton under den tiden, varför inte? Alla ni kommer förmodligen vara hemma eftersom de e en söndag och vara väldans nyfikna på vad jag gör just i den stunden ;)
Ska vi köra på det tycker ni?
Vi gör såhär, jag lämnar ut min bloggadress nu under veckan och så får ni slänga in en kommentar ifall ni kommer spana in mitt bloggmaraton dom timmarna, så blir det nästan som livesändning från Schweiz!
Jag kan lägga ut bilder allt efter som och skriva nån liten kommentar till bilden, som "här dricker jag min tredje kaffe för idag..gäsp" osv osv.
Men då vill jag först ha lite feedback här så jag inte kommer göra allt de där i onödan, ok? =)
Bra då kör vi på de!
Hoppas bara det kommer finnas trådlöst internet där, men de brukar de väl finnas på flygplatser, eller hur?
Vi får se, och vi får hoppas på de =)

Milano here I come!

// flingis

Kommentarer
Postat av: Sannisen

Vink vink

2008-08-26 @ 11:44:14
Postat av: Mami !

Ja, det vet vi ju hur det gick med det..asg är man trötter så är man...puss hjärtat

2008-09-01 @ 13:09:54
Postat av: flinga

haha oops ^^

bortförklarar mig med att ingen förutom sanna skrev nånting i kommentarer om att dom skulle följa mig liksom :P

de fanns trådlöst där man kunde koppla upp sig mot, men ja valde sovandet ist ^^

2008-09-01 @ 17:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0