Det närmar sig..

med stormsteg!

Idag ska jag in och träffa min underbara Helena förhoppningsvis ^^
Från början så va de hon och jag som planerade att åka tillsammans till Milano och stanna några månader,
dela lägenhet och sånt. Fast livet kan ta tvära vändningar, man har ingen aning vad som väntar en runt hörnet och som vi vet så åker jag ju själv nu på Söndag.. och det kommer ju gå minst lika bra =) Och min bejbi kanske kommer ner 1vecka hon med iaf, längtar =)

Ska senare idag iväg på loppis i Vårberg och se om man hittar nåt skoj bland alla gamla prylar, skulle va najs att hitta nån större väska som jag kan ha som handbagage. Min kusin hitta en skitsnygg väska på en loppis i Brottby, 50spänn gav hon en väska som vanligtvis kostar runt 500 i butik och den var i princip helt felfri, bara en vända i tvättmaskinen så var den som ny igen. Fynd! Det e nåt liknande jag hoppas på idag ^^

Sen på Torsdag har ja tvättstugan kl 10 på morgonen, måste tvätta en sista ggn nu och sen börja packa! Hat knappt börjat än, enda jag gjort hittills e att kolla igenom alla skor, vilka ska man ha med sig egentligen? Just nu e jag nere i 6 eller 7 par, ett par för varje tillfälle ungefär =) Och mina grymma gummistövlar från Wittstock ska lugnt med =)
Kommer ihåg när jag pluggade nere i Florens för 4år sen så såg jag var och varannan kotte strosa omkring med gummistövlar i olika färger och mönster och jag kommer ihåg att jag aldrig sett nåt liknande hemma i Svea och tyckte att de var grymt fint med färg -och mönsterglada gummistövlar =)

Vad mer? Jo sen på Torsdag ska jag äntligen få se Boom-filmen vi spelade in under Boom Festival I Portugal som vi kom hem från förra veckan. Kommer bli riktigt kul! Undrar om de kommer bli lika kul för Jonte och se den för 4e ggn på en vecka eller vad de nu blir? ;) På lördag blir det sen middag hemma och sen "Mysfrys Summer Edit Part 2", skoj skoj! va lite osäker på om jag verkligen skulle gå eftersom mitt flyg går 09.45 på Söndag morgon, men efter ett snack med Blubbe inatt på msn så e de nog bestämt att ja ska gå iaf. Han åker till Madrid i några månader dan efter mig, så de blir som ett sista rejv allihopa tillsammans, så ser fram mot Lördan =)

tjingpling!

// flingis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0